CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, November 19, 2009

Permulaan..


Bismillah…

Assalamualaikum...




Kenapa tulis blog?

Allah memilih manusia menjadi khalifah bukan sia2..

Ada perkara yg perlu dilakukan.

Allah memberikan kamu lidah utk bersyarah menyampaikan Islam,

Jika kamu tidak mampu bersyarah,

Allah memberikan kamu tangan utk menulis,

Jika kamu tidak mampu menulis,

Allah memberikan kamu telinga untuk mendengar,

Jika kamu tidak mampu mendengar,

Pergilah kamu dari bumi Allah ini,

Carila bumi lain yg kamu boleh hidup sendirian,

Tidak terikat dgn sesiapa pun..




Tidak ditetapkan kekerapan blog ini di update,

Ada ketika ia akan muncul dgn posting baru,

Ada ketika ia seolah2 page loading error,

Tp apa yg penting,manfaat yg diperoleh darinya,

Moga berterusan..




Apa yg ada dalam blog ni?

Ada yg tulis blog citer pasal kehidupan harian,

Ada yg tulis blog citer pasal dakwah,

Ada yg tulis blog citer pasal gambar2, “photo blogging” katenye,

Ada yg tulis blog saje nak kaco org laen.




Aku?


Dulu aku suh teman2 tulis kat blog diorang koleksi kalimah2 ammi,

Tp xpandai katenye..

So,senang cite, aku pn nk jugak buat blog..




Pastu,Aku suka gak nak kongsi kat sini pasal pengalaman2 hidup.

Luahan2 hati yang xbrape nk difahami oleh masyarakat2 sekeliling...hu6

Dan xdilupakan,klu time aku insaf2, insyallah adela post2 yg mengajak kebaikan & meninggalkan kekejian (harapnye mende ni la yg paling bnyk dipost)..



0 comments:

Post a Comment