CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, March 18, 2010

Buatmu sahabatku...


Saat hatiku berbicara... =)






Tika aku damba cinta manusia,

Aku lupa cinta ALLAH,
Aku jauh dari kemanisan iman

lantaran memberatkan cinta insan,

Sedang aku lupa cinta ALLAH
sentiasa setia,
tika ku menangis kesedihan,
kerana kecewa dengan cinta dunia,

lalu aku kembali bersujud,

Mencari cinta ALLAH,
tapi tidak aku temui...
Aku kembali merenung diri,

Kenapa jalan yang benar
tidak
lagi aku temui...
Akhirnya aku sedar.......
HATIKU MATI................





P/S: Semoga kita sentiasa mendapat rahmat ALLAH...
Jangan biarkan hati kita MATI...



1 comments:

Zahrah Az Zahrawi said...

Bismillah..
salamu'alaykum,
=) benar ukhty..
adkla mnusia trlupa cntaNYA kerna leka mnangisi dn brhrp akn cinta mnusia mhupun perhatian dunia..sdgkn DIA terus sntiasa ada di atas SANA tuk kita..bkn?

Post a Comment